Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006

JOHNNIE BLACK

Τραπέζια που γέρνουν στην άμμο , "φωνητικές" ανικανότητες , ανατροπές τετράγωνων αυτοκινήτων ,
κομμάτια ιστορίας βγαλμένα από κάδους ανακύκλωσης.
Γυναίκες με τεχνητά ονόματα σε νομικούς παροξυσμούς,
Γυναίκες με αντρικά ονόματα που ταιριάζουν ή αρέσουν ;
Το βουνό κάτω από το κάστρο και τα μπερδεμένα ποτά με ξεγέλασαν.
'Εχεις πείσει τον εαυτό σου για το αντίθετο και δεν σου φταίει κανείς.
Ακούς τη φωνή σου αλλά δεν εμπεδώνεις!

Λίγα παιδικά και ιταλικά αστεία , σπασμένες χορδές που αγνοούν εποχές.

Γύρισα και έχω σκοπό να μείνω

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάντα καποιος φεύγει και κάποιος μένει...μελαγχολικό το χθεσινό φεγγάρι.
Το βουνό κάτω από το κάστρο και τα μπερδεμένα ποτά σου έδειξαν την σύνθετη απλότητα των πραγμάτων.
Να΄σαι καλά και χαιρετίσματα σε όοοοοολους.
NERO

lust-time είπε...

NERO:Keep on walking my friend!

Ανώνυμος είπε...

Τελικά τι θα μέινει απο το φετινό καλοκαίρι, τι θα λείπει απο τον φετινό χειμώνα? Τι θα ψάχνουμε να βρούμε για να γιατρευτούμε?

lust-time είπε...

la luna:Τα καλοκαιρια τρέχουν.Είμαστε ο αλκοολικός χειμώνας, εκεί ανήκουμε!

Ανώνυμος είπε...

Λέει το κοράκι:
"Είμαι μόνο μου πια
Μ'ένα μυαλό και μια καρδιά
Το μυαλό μου λέει να δω μπροστά, να κάψω τα παλιά. Μου υπόσχεται χίλλια μύρια για μελλοντικά.
Μα η καρδιά δεν χρειάζεται να μιλήσει.
Απλώς μου γνέφει με γελαστά κοριτσίστικα μάτια - που χαθήκαν ξαφνικά.
Και για την ώρα κερδίζει".
Και το κοράκι συνεχίζει:
"Πώς να την αντέξω την καρδιά μου;
Δεν μπορώ άλλο πια. Μεγάλωσα.
Κι άρχισαν ν' ασπρίζουν τα φτερά μου".

Κι αν ασπρίσουν τελείως,
μετά τί θα είμαι αντί για κοράκι;

lust-time είπε...

GerryLee:Δυνατές οι φωνές ασπροκόρακα!Aν αντέχεις να πέφτεις ίσως μάθεις να πετάς τελικά.